رفتن به محتوای اصلی
۳۱ تیر, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۴

محدودیت در پارکینگ شرقی حرم مطهر به دلیل اجرای پروژه بسط شرقی/ عذرخواهی از شهروندان

مطلب بدون عنوان 1712
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم بابت معطلی‌های پیش آمده در پارکینگ شرقی حرم مطهر عذرخواهی کرد.

به گزارش شهرنیوز، حسین شعبان‌زاده با اشاره به ایجاد معطلی برای برخی شهروندان در اتمام مراسم شیرخوارگان حسینی در پارکینگ شرقی حرم مطهر اظهار داشت: چندی است محوطه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است و تردد در این محدوده با تدابیر خاصی صورت می‌گیرد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برای راحتی شهروندان، قبل از واگذاری تمام محوطه به پروژه، قسمتی را به منظور استفاده شهروندان به عنوان پارکینگ حفظ کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به دلیل حفظ ایمنی تردد شهروندان محوطه پارکینگ از محوطه پروژه عمرانی جداسازی شده است و ورودی و خروجی پارکینگ با توجه به شرایط موجود تنها از زیرگذر عمار یاسر انجام می‌شود که در زمان شلوغی و خروج یکباره خودروها با ترافیک موقت روبرو هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای پیمانکار و عوامل نظارتی سازمان در اینگونه موارد برای روان‌سازی خروج خودروها فعال هستند تا صف خروج بیش از اندازه طولانی نشود.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه برخی محدودیت‌ها در پارکینگ شرقی به دلیل اجرای این پروژه بزرگ شهری ادامه دار خواهد بود گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای تردد به این محدوده از حمل و نقل عمومی یا پارکینگ‌های جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/104


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lSNv